wtorek, 27 września 2011

Falke + diorama cz.5

Zdecydowałem się na tak duże uszkodzenia ze względu na to, że wózki są narzędziami i nikt zbytnio nie przejmowałby się ich wyglądem, ważne by były sprawne technicznie. Do wykonania obić użyłem mieszanki zrobionej z farby Green-Gray (Vallejo 886), która jest prawie taka sama jak Moon Green Gray firmy Finisher’s i rozjaśniłem ją kolorem Yellow Ochre (Vallejo 70913). Przy użyciu pędzla 0 namalowałem obicia i uszkodzenia w miejscach, gdzie powstałyby one w wyniku eksploatacji oraz prowadzenia serwisu sprzętu znajdującego się na wózkach jak i samych wózków.

Następnie użyłem pędzla 00 I farby SS.Cam. Black Brown (Vallejo 822) i malowałem te same miejsca, ale nie pokrywając ich w całości.

Ta metoda jest dość pracochłonna, ale efekt końcowy jest tego warty.



Wszelkie komentarze oraz opinie są mile widziane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz