niedziela, 7 grudnia 2014

Walizka Transportowa/Transport Case

Jakiś czas temu stałem się posiadaczem skrzynki do transportu modeli oferowanej przez firmę Hobby Zone. Ja wybrałem tą większą opcje skrzynki, w którą można zmieścić trochę więcej figur.
Some time ago I acquired case for transporting model kits and figures. It’s made by Hobby Zone company and it is available in two sizes. I chose the bigger one. 
Tak wygląda zawartość paczki, którą otrzymujemy.
This is the content of the package that we receive. 


W trakcie budowy postanowiłem dokonać drobnych zmian, które pozwolą mi przenosić większą ilość wyższych modeli. W tym celu konieczne było wycięcie półki pod szufladami.
During assembly I decided to make small changes which will allow me to transport more and higher models. For this removal of some sections was necessary. 



Po wycięciu zbędnego elementu całość przyciemniłem bejcą oraz zabezpieczyłem podkładem wiążącym do drewna. Gdy już wszystko wyschło całość zmontowałem.
After cutting what’s necessary I tinted it with mordant and sealed it with Wood primer. When that dried I assembled the case. 

Przed finalnym zabezpieczeniem skrzynki lakierem chciałem ją jeszcze wzbogacić o logo mojego bloga modelarskiego, klubu, producentów oraz fora.
Before the final layer of lacquer I wanted to add some additional details like logo of my modeling blog, club, some producers and forum.


Gdy już wszystkie dodatkowe oznakowania naniosłem całość zabezpieczyłem lakierem.
After applying all additional things I sealed everything with hard Wood lacquer.




Tak przedstawia się skrzynka w opcji z niższymi modelami na dwóch półkach bez szuflad oraz z wyższymi na jednej półce i z szufladami.
This is how it looks like in both options. One with two shelves with without drawers. Second one with one shelve with higher models and with drawers. 


Produkt jest wykonany pierwszorzędnie i jest bardzo przydatny jeśli się poruszamy gdzieś z naszymi modelami. Jak na przykład na zawody modelarskie. Gorąco polecam ten jak i inne produkty tego producenta. Są tego warte.
This product is first class. It’s very helpful for carrying your kits for example for model contests. I strongly recommend this and other products of this company. They are worth it.

2 komentarze: