czwartek, 9 września 2021

Bałuty - 1/35

Mam taką przypadłość, że staram się wykorzystywać pozostałości z innych modeli, dioram oraz materiałów, których nie wykorzystałem w pierwotnych projektach. Bardzo często też zostawiam też do wykorzystania elementy drewniane tak ja i w tym przypadku. Dawne opakowanie po krewetkach wykorzystałem jako ramkę do wykonania fikcyjnego miejsca inspirowanego elementami z moje rodzimego miasta. Wszystkie wykorzystane elementy są pozostałościami z innych projektów.

I have such a problem that I try to use remnants of other models, dioramas and materials that I did not use in the original projects. Very often I also leave wooden elements for use, like me in this case. I used the old shrimp wrapper as a frame to create a fictional place inspired by elements from my hometown. All the elements used are leftovers from other projects.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz