czwartek, 17 marca 2011

Jaguar cz.5

Diorama została w zasadzie ukończona, poniżej zdjęcia materiałów, których użyłem.

Są nimi pakuły lniane, włosie pędzla, mech firmy Woodland Scenics, trawa firmy Heki (nie ma na zdjęciu) oraz liście dębu firmy Plus model. Zdecydowałem się na liście firmy Plus model, gdyż są one znacznie większe niż te produkowane przez firmę Wako i dzięki temu lepiej będą się prezentowały na dioramie.
Mech nałożyłem poprzez wymieszanie go z klejem, wodą oraz farbami. Tak przygotowaną mieszankę rozłożyłem na podstawce przy pomocy starego pędzla. Oto kolory użyte do zabarwienia mchu.

Trawę pomalowałem następującymi kolorami.

Dark Green nałożyłem na trawę przy pomocy aerografu. Po przytwierdzeniu jej do podstawki również przy użyciu aerografu nałożyłem zielony kolor 78 firmy Humbrol, który następnie rozjaśniłem żółtym kolorem firmy Testors.
Kolor Light Yellow firmy Vallejo rozrzedziłem w proporcjach 1: 1 i nałożyłem przy pomocy pędzla na niektóre źdźbła traw, tak by je wyróżnić, a zarazem ożywić całą dioramę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz