środa, 13 kwietnia 2011

UAV cz. 1

Na konkurs organizowany na forum SMA postanowiłem przygotować coś zupełnie innego, co byłoby odskocznią od na co dzień wykonywanych przeze mnie modeli coś co jednocześnie stanowiłoby dla mnie wyzwanie. Zwykle nie robię samolotów, a tym bardziej wojskowych - wybrałem, więc MQ-1 Predator UAV. Dla mnie jest to przedsmak tego, jak będzie wyglądała wojna w przyszłości i stąd taki wybór tematyki.
Na zgłoszeniu do konkursu model przedstawiał się następująco
Tak ot się model przedstawiał się na zgłoszeniu do konkursu.

Zestaw ten został wypuszczony przez Italeri w skali 1/72, ale wyprodukowano go w Japonii. Jest to świetne połączenie, gdyż model posiada wiele szczegółów, których zwykle nie można znaleźć w zestawach firmy Italeri.
A tak model prezentuje się obecnie.

Póki, co - niewiele, ale złączenie 2 części kadłuba wraz ze skrzydłami, które są w jednej części nie jest łatwe - trzeba je odpowiednio ustawić. Małe odchylenie przy kadłubie jest bardzo dużym na końcówkach skrzydeł, ze względu na ich długość. Poprawne ustawienie zajmuje więc trochę czasu.
Na zdjęciu model jest psiknięty podkładem, zacząłem również wypełniać szparę na łączeniu kadłuba.
Ciąg dalszy wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz