wtorek, 5 marca 2013

Niedawne zakupy/Recent Purchases

Podczas weekendu spędzonego na X Międzynarodowym Festiwalu Modelarskim w Bytomiu 2013 zrobiłem zakupy na znajdujących się tam stoiskach. Oto co nabyłem:
I spent the weekend at the X International Festival of Plastic Scale Models Bytom 2013 where I made some purchase. Here's what I bought:

Podstawki zostały kupione od czeskiego producenta w bardzo atrakcyjnej cenie i jestem z nich bardzo zadowolony. Jeśli ktoś jest zainteresowany - oto link do tego producenta: Pedestal
Bases were purchased from the Czech manufacturer at a very attractive price and I'm very pleased with them. If anyone is interested - here is the link to the manufacturer: Pedestal


Wzbogaciłem również swoją kolekcję o brakujący film instruktażowy z Ak- Interactive oraz figurkę z Evolution Miniatures, którą planuję umieścić na dioramie.
I also enriched my collection with the missing instructional video from Ak-Interactive a figure from Evolution Miniatures, which I plan to put on a diorama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz